22 Νοέ 2024
READING

Γιατί το gaming είναι σημαντικό για το e-commerce

4 MIN READ

Γιατί το gaming είναι σημαντικό για το e-commerce

Γιατί το gaming είναι σημαντικό για το e-commerce

Η διασταύρωση μεταξύ των κόσμων της μόδας και του gaming ήταν αναπόφευκτες φέτος, με πολλές μάρκες να στρέφονται στην ψηφιακή σφαίρα για λανσαρίσματα συλλογών, συνεργασίες και γενικότερες ενέργειες marketing. Καθώς γίνεται όλο και πιο εμφανές ότι πρόκειται για έναν τομέα που δεν μπορεί να αγνοηθεί, η Wunderman Thompson δημοσίευσε μια έκθεση που ενισχύει τη σημασία του gaming στο νέο οικοσύστημα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η μελέτη της εταιρείας πραγματοποιήθηκε με τη λήψη συνεντεύξεων από 2.024 gamers με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και είχε ως στόχο να αποκαλύψει τις απόψεις για τις αγορές εντός παιχνιδιών. Η τάση έχει σημειώσει κατακόρυφη άνοδο τα τελευταία χρόνια, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν μεγαλύτερη ποικιλία διαθέσιμων καναλιών, στην άνεση του σπιτιού τους. Οι μάρκες έχουν επίσης τώρα την ευκαιρία να επωφεληθούν από τα νέα κανάλια πωλήσεων, με τη μορφή εικονικών κόσμων που μπορούν να αξιοποιηθούν ως ευκαιρίες λιανικής πώλησης.

Στην έκθεση Gaming Commerce, τα ευρήματα δείχνουν την αυξανόμενη επικάλυψη μεταξύ πραγματικότητας και εικονικού κόσμου, καθώς οι gamers εκφράζουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για ρούχα για τα avatars τους και για αγορές εντός παιχνιδιού. Συνολικά το 41% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θεωρεί το avatar του ως μέρος της ταυτότητάς του, ενώ ένα σημαντικό 61% δήλωσε ότι είναι εξίσου σημαντικό για αυτούς να δείχνουν καλά στο παιχνίδι όσο και στην πραγματική ζωή.

Ο καταναλωτής ως ψηφιακή οντότητα

Το 51% των ατόμων δήλωσαν ότι αγοράζουν αντικείμενα εντός του παιχνιδιού και κατά μέσο όρο, ανέφεραν ότι ξοδεύουν περίπου 93 δολάρια το χρόνο. Ένα επιπλέον 49% ανέφερε την επιθυμία του να υπάρχουν οι αγαπημένες μάρκες στα παιχνίδια που παίζει, ώστε να μπορούν οι χρήστες να αγοράζουν τα ρούχα τους.

Η διασταύρωση μεταξύ ψηφιακού και offline κόσμου ήταν εμφανής στην απάντηση περισσότερων από τους μισούς παίκτες, οι οποίοι εξέφρασαν την άποψη ότι θα αγόραζαν τις πραγματικές εκδόσεις των προϊόντων στα παιχνίδια, ενώ το 56% δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσει από μια μάρκα που εμφανίζεται στο αγαπημένο του παιχνίδι.

Διάφορες εταιρείες έχουν ήδη αντιληφθεί αυτή την τάση και ξεκίνησαν να την εκμεταλλεύονται. Για παράδειγμα, η μάρκα μόδας Balenciaga κυκλοφόρησε πρόσφατα τη συλλογή της για το φθινόπωρο του 2021 με τη μορφή ενός εντυπωσιακού διαδικτυακού βιντεοπαιχνιδιού με τίτλο Afterworld: The Age of Tomorrow. Μια πρώτη φορά για τη βιομηχανία της μόδας, το παιχνίδι της Balenciaga προσκάλεσε τους gamers σε έναν διαδραστικό κόσμο που διαδραματίζεται στο εγγύς μέλλον του 2031. Η κίνηση αυτή είναι μόνο η αρχή της παιχνιδοποίησης της μόδας.

Η Κίνα, επίσης, έχει ήδη αποδείξει την επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ ομορφιάς, ηλεκτρονικού εμπορίου και gaming. Το 2019, το κραγιόν περιορισμένης έκδοσης της MAC, το οποίο διατέθηκε στο εμπόριο για το παιχνίδι Honor of Kings που ανήκει στην Tencent, εξαντλήθηκε σε λιγότερο από 24 ώρες. Η μάρκα ομορφιάς προσελκύστηκε από τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του κοινού του παιχνιδιού, το οποίο είναι πάνω από το ήμισυ γυναίκες και κάτω των 24 ετών.

Η αγορά esports και gaming των 159,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία αναμενόταν να έχει φτάσει τα 2,7 δισεκατομμύρια παίκτες μέχρι το τέλος του 2020, μετατρέπεται μια τεράστια παιδική χαρά για τη μόδα. Πολλοί θεωρούν ότι η συνεργασία της μόδας με το gaming είναι κατά κάποιο τρόπο το επόμενο προφανές βήμα στην εξέλιξη της μόδας.

Οι influencers παίζουν επίσης ρόλο στη βιομηχανία παιχνιδιών, με τους streamers και τους gamers του YouTube να έχουν σημαντική επιρροή στους θεατές τους, οι οποίοι συχνά είναι νεότεροι παίκτες. Από τους ερωτηθέντες, το 33% δήλωσε ότι είχε αγοράσει κάτι που συνέστησε ή χρησιμοποίησε ο αγαπημένος τους streamer. Ο ίδιος αριθμός ανέφερε επίσης ότι το gaming ήταν η αιτία για την εύρεση νέων εμπορικών σημάτων, σηματοδοτώντας τον ψηφιακό κόσμο ως πιθανή πλατφόρμα για την επέκταση ονομάτων και ετικετών.

Τελικά, από όλα τα ψηφιακά προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο παιχνίδι, η έκθεση κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η μόδα παρέμεινε στην κορυφή, με τα προϊόντα της πιο πιθανό να αγοραστούν, ξεπερνώντας την τεχνολογία, τη μουσική, τα παιχνίδια και την ομορφιά.

Συμπερασματικά, ο καταναλωτής μπορεί επίσης να γίνει αντιληπτός ως ψηφιακή οντότητα και έτσι η εξέταση στρατηγικών που ενσωματώνουν τόσο τον πραγματικό όσο και τον εικονικό κόσμο έχουν πολύ μεγάλη σημασία. Υπογραμμίζεται η επιθυμία για προϊόντα τόσο στο παιχνίδι όσο και στο πραγματική ζωή, καθώς οι gamers εκτιμούν τη σημασία τόσο της offline όσο και της online ταυτότητάς τους.

Συνδεθείτε παρακάτω
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.