Η Apple κοινοποίησε πρόσφατα μια ενημερωμένη προεπισκόπηση της επιχείρησης του App Store, αναφορικά με την κυκλοφορία και τον αριθμό των πωλήσεων κατά την περίοδο των διακοπών του τρέχοντος έτους.
Η εταιρεία, μάλιστα, δήλωσε ότι οι πελάτες του App Store δαπάνησαν 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές κατά τη διάρκεια της εβδομάδας της Παραμονής των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ενώ τα παιχνίδια φαίνεται να πρωτοστάτησαν στις κατηγορίες των δαπανών.
Ταυτόχρονα, οι πελάτες του App Store πέτυχαν ένα νέο ρεκόρ ημερήσιων δαπανών την Πρωτοχρονιά με αναφορές κερδών άνω των 540 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ωστόσο, αυτό που η Apple δεν διευκρίνισε πλήρως ήταν σε ποιο βαθμό η πανδημία έπαιξε ρόλο στην αύξηση των δαπανών για τις εφαρμογές κατά τη διάρκεια του 2020.
Ανάφερε παρόλα αυτά, ότι οι κορυφαίες εφαρμογές κατά τη διάρκεια του έτους περιλαμβάνουν εκείνες που βοήθησαν τους ανθρώπους να διατηρήσουν τις μεταξύ τους επαφές και να ψυχαγωγηθούν, όπως το Zoom και το Disney+, καθώς και τα παιχνίδια με πιο διαδραστικό χαρακτήρα που απαιτούν περισσότερους του ενός παίκτες, όπως το Roblox.
Εντούτοις, η εταιρεία δεν ανέφερε λεπτομερώς πόσα χρήματα ξόδεψαν οι πελάτες σε εφαρμογές και παιχνίδια κατά τη διάρκεια του 2020.
Παρόλα αυτά, εάν κοιτάξουμε τις εκτιμήσεις τρίτων για αυτούς τους αριθμούς, η έκθεση του Sensor Tower στο τέλος του έτους, αναφέρει ότι οι παγκόσμιες καταναλωτικές δαπάνες για το App Store έφτασαν τα 72,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 (30,3% αύξηση σε σχέση με πέρυσι) από τα 55,5 δισεκατομμύρια δολάρια που εκτιμήθηκαν οι δαπάνες για το 2019.
Η Apple, παράλληλα, υπογράμμισε ότι οι προγραμματιστές του App Store, μέχρι σήμερα και από τότε που ξεκίνησε το App Store το 2008, έχουν πλέον συγκεντρώσει κέρδος που ξεπερνά τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια, αριθμός που ξεπερνά, επίσης, κατά πολύ τα 155 δισεκατομμύρια δολάρια των κερδών που ανακοινώθηκαν πέρυσι από την εταιρεία.
Η εβδομάδα των διακοπών της προηγούμενης χρονιάς είχε δημιουργήσει και τότε ένα νέο ρεκόρ με το ποσό των 1,42 δισεκατομμυρίων δολαρίων που δαπανήθηκαν για εφαρμογές και παιχνίδια και είχε -και τότε- παρουσιάσει αύξηση 16% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο έτος.
Δεδομένου, μάλιστα, ότι οι καταναλωτές το 2020 δαπάνησαν 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές και παιχνίδια, φαίνεται ότι φέτος δημιουργήθηκε ένα νέο ρεκόρ για την εταιρεία, αλλά δεν είναι σαφές γιατί η Apple δεν υπογράμμισε το γεγονός των πρωτοφανών κερδών αλλά ούτε και την συσχέτιση τους με την περίοδο της πανδημίας.
Η Apple μοιράστηκε, ακόμα, μερικές ενημερώσεις που σχετίζονται με τις άλλες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών που διαθέτει για το 2020. Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε ότι η Apple Music παρουσίασε ανάλογη αύξηση ρεκόρ, χωρίς ωστόσο να μοιραστεί περισσότερες λεπτομέρειες.
Αντ ‘ αυτού, σημείωσε μόνο ότι το 90% των ακροατών του iOS 14 έχει ήδη δοκιμάσει τα νέα χαρακτηριστικά του, όπως το Listen Now, την ενημερωμένη αναζήτηση, τους εξατομικευμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς και την αυτόματη αναπαραγωγή.
Η Apple δήλωσε, επίσης, ότι η ανταπόκριση των καταναλωτών στο χαρακτηριστικό της εφαρμογής που προσφέρει τους στίχους των τραγουδιών ενισχύθηκε περισσότερο το 2020.
Η Apple σημείωσε, επιπλέον, ότι η εφαρμογή Apple TV+ είναι τώρα διαθέσιμη σε 1 δισεκατομμύριο οθόνες και σε περισσότερες από 100 χώρες, ενώ οι πελάτες μπορούν τώρα να αγοράσουν ή να νοικιάσουν πάνω από 100.000 νέες κυκλοφορίες, κλασικές ταινίες και εκπομπές.
Εν τω μεταξύ, η μέθοδος πληρωμής Apple Pay, είναι πλέον διαθέσιμη στο 90% σχεδόν των καταστημάτων των ΗΠΑ, το 85% των καταστημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 99% των καταστημάτων στην Αυστραλία.
Η εφαρμογή Apple News, το iCloud και το Fitness+, η νέα υπηρεσία της εταιρείας, αναφέρθηκαν επίσης, αλλά η Apple δεν θέλησε να προσφέρει νέες μετρήσεις που σχετίζονται με την στάση ή την επέκταση των χρηστών.
Η εταιρεία δήλωσε, τέλος, ότι η Apple Arcade είχε φτάσει να περιλαμβάνει πάνω από 140 παιχνίδια, η Apple Books έχει τώρα περισσότερα από 90 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες και τα podcasts της Apple είναι πλέον διαθέσιμα σε περισσότερες από 175 χώρες.
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.