21 Νοέ 2024
READING

Το Tik Tok μπαίνει στο gaming λανσάροντας minigames

4 MIN READ

Το Tik Tok μπαίνει στο gaming λανσάροντας minigames

Το Tik Tok μπαίνει στο gaming λανσάροντας minigames

Το TikTok δεν θα μπορούσε να μείνει αδιάφορο απέναντι στο αυξανόμενο μερίδιο του gaming και κάνει μια εντυπωσιακή είσοδο σε συνεργασία με τους κολοσσούς-παραγωγούς παιχνιδιών Vodoo, Nitro Games, FRVR, Aim Lab και Lotum.

Το αποτέλεσμα της σύμπραξης αυτής είναι η δημιουργία 7 minigames, που μπορούν να παίξουν οι χρήστες μέσα στην εφαρμογή δημιουργώντας ένα δικό τους βίντεο ενώ παίζουν.Κατόπιν, μπορούν να δημοσιεύσουν το ολιγόλεπτο βίντεό τους και το link του παιχνιδιού να εμφανίζεται πάνω στο όνομα του χρήστη. Οι υπόλοιποι χρήστες μπορούν να πατήσουν σε αυτό το link και με την σειρά τους να παίξουν το παιχνίδι.

Αυτή όμως δεν είναι η πρώτη προσπάθεια του TikTok να μπει στον κόσμο του gaming. Η πλατφόρμα είχε προηγουμένως συνεργαστεί τη Zynga, μια από τις εταιρείες που πρωτοστάτησαν στα παιχνίδια στο Facebook το 2009, για να λανσάρουν ένα παιχνίδι χορού χωρίς όμως να σημειώσει ιδιαίτερη επιτυχία. 

Αυτή την φορά, το TikTok ανίχνευσε σωστά τη ροπή των χρηστών της Gen Z προς τα δημοφιλή  minigames. Η καινοτομία αυτών των παιχνιδιών έγκειται στο γεγονός ότι τα Basketball FRVR, Tap the Difference, Peek a Who, Pride Run, Influencer Run, Space Destroyer και Mr. Aim Lab’s Nightmare δεν διαφημίζουν ή προωθούν την αγορά προϊόντων, καθώς σκοπός του TikTok είναι να διαπιστώσει την άποψη των χρηστών και των ίδιων των δημιουργών για τα παιχνίδια στην εφαρμογή.  

Διαβάστε ακόμα: Γιατί το mobile gaming δίνει στα brands ευκαιρία να προσεγγίσουν τους Gen Z-ers

Με την κίνηση του αυτή το TikTok τοποθετεί τον εαυτό του στις πλατφόρμες social gaming, όπου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να παίξουν ένα παιχνίδι μέσω social networks ή media. Ας μην ξεχνάμε ότι το Facebook ήταν από τις πρώτες πλατφόρμες social media που είχε προσφέρει αυτή την δυνατότητα στους χρήστες του, σημειώνοντας τεράστια επιτυχία. 

Σήμερα, όλο και περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να ενταχθούν στον κόσμο του social gaming εξαιτίας των διαστάσεων που έχουν λάβει τα παιχνίδια Fortnite, Minecraft και Roblox. Αυτές οι πλατφόρμες έχουν μπονοπωλήσει το ενδιαφέρον εκατομμύρια χρηστών στον κόσμο και έχουν πλέον οι ίδιες εξελιχθεί σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποτελώντας ψηφιακούς χώρους όπου οι χρήστες μπορούν να έρθουν σε επαφή με άλλα άτομα που μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα.

Αν και πολλά brands έχουν προσπαθήσει να γίνουν μέρος του gaming community, δημιουργώντας παιχνίδια στα social media με σκοπό την προσφορά μίας social gaming εμπειρίας στους καταναλωτες, δεν τα καταφέρνουν όλα. Το κλειδί για την επιτυχία φαίνεται πως είναι το concept του παιχνιδιού και η κατανόηση της διαφορετικότητας των gaming πλατφόρμων.

Διαβάστε επίσης: Τι μπορούν να μάθουν οι marketers από το gaming

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Duracell η οποία παρουσίασε τον Ιούλιο στο Instagram το παιχνίδι Bunny Hop, εμπνευσμένο από το χαρακτηριστικό αεικίνητο λαγουδάκι των διαφημίσεών της. Οι παίκτες πρέπει να οδηγήσουν τον δικό τους παραμετροποιημένο λαγουδάκι σε μια διαδρομή ξεπερνώντας εμπόδια, πηδώντας πάνω από βράχους, κάκτους και τοίχους. Μπαταρίες Duracell υπάρχουν σε διάφορα σημεία κατά μήκος του παιχνιδιού, επιτρέποντας στο χαρακτήρα να ξεπεράσει τα εμπόδια με ευκολία και να μαζέψει πόντους. Οι χρήστες που θα συγκεντρώσουν τους περισσότερους πόντους θα μπορούν να κερδίσουν προϊόντα Duracell.

Ένα από τα κρίσιμα στοιχεία της δημιουργίας του παιχνιδιού ήταν η χρήση της πλατφόρμας επαυξημένης πραγματικότητας (AR) της Meta’s Spark, η οποία χρησιμοποιείται για τη δημιουργία εμπειριών AR, όπως η δοκιμή ρούχων. Η εφαρμογή της στο παιχνίδι Bunny Hop πρόσφερε στους παίκτες τη δυνατότητα να εξατομικεύουν τις εμπειρίες τους και να μοιράζονται τα σκορ τους σε πραγματικό χρόνο.

Την ίδια στιγμή, η ανάπτυξη του mobile gaming ενισχύει την τάση των χρηστών των social media να παίζουν παιχνίδια. Δεν είναι τυχαίο πως μόνο οι παίκτες mobile παιχνιδιών ανέρχονται στα 2,4 δισεκατομμύρια. Και φυσικά, όταν μιλάμε για gaming δεν χρειάζεται να απευθυνόμαστε μόνο σε παιδιά κι εφήβους. Αντιθέτως, το κοινό τους αποτελείται πλέον από ποικίλες δημογραφικές και ηλικιακές ομάδες.

Με πληροφορίες από Marketing Dive 

Συνδεθείτε παρακάτω
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.