Στον κόσμο του gaming θέλει να ενταχθεί και ο γίγαντας της βιομηχανίας της ομορφιάς L’Oréal, η οποία αρχίζει την συνεργασία της με τον οργανισμό e-sports Team Vitality. Πρώτo στη γραμμή του gaming θα είναι το brand της, Garnier Fructis.
Η πανδημία του COVID-19 άλλαξε για πάντα τον κόσμο της ομορφιάς. Έκλεισαν καταστήματα σε όλο τον κόσμο, οδηγώντας τους αγοραστές στην ασφάλεια και την ευκολία του ηλεκτρονικού εμπορίου και απλοποιώντας τη φροντίδα στο σπίτι.
Οι επωνυμίες προσαρμόστηκαν γρήγορα και αγκάλιασαν τη νέα τεχνολογία για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες στο σπίτι, με νέο μάρκετινγκ προϊόντων και ενισχύοντας την εμπειρία αγορών στο διαδίκτυο με αυξημένη ψηφιακή προσαρμογή, ταχύτητα και virtual εξυπηρέτηση.
Ο πιο βασικός παράγοντας που επηρεάζει τα marketing trends είναι η γενιά Ζ. Mια γενιά με πλήρη πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που τη βοηθούν να εκφράσει τις απαιτήσεις, τις διαφωνίες και τις αμφιβολίες της. Αυτό ασκεί πίεση στις μάρκες να ανταποκρίνονται όλο και πιο γρήγορα στις διαθέσεις της.
Διαβάστε επίσης: Η L’Oréal «εξερευνά» τον κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης μέσω Live Video Shopping
Έτσι, εταιρείες της βιομηχανίας της ομορφιάς συνεχώς προσπαθούν να βρουν τρόπους να προσεγγίσουν και να καλύψουν τις ανάγκες του απαιτητικού καταναλωτικού κοινού της γενιάς αυτής. Από την αυθεντική παρουσία των brand στα social media μέχρι τα προϊόντα ψηφιακής καινοτομίας και προϊόντα και διαφημίσεις στο Metaverse.
Στο επίκεντρο αυτήν τη φορά βρίσκεται το gaming. Ένας αυξανόμενος αριθμός επωνυμιών, ιδιαίτερα εκείνων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της ομορφιάς, επηρεάζονται από το γεγονός ότι αυξάνεται ο αριθμός των ανθρώπων (και ιδιαίτερα γυναικών) που κάνουν streaming, παρακολουθούν και παίζουν βιντεοπαιχνίδια. Τα οφέλη από την αξιοποίηση αυτού του κοινού δεν μπορούν και δεν πρέπει να αγνοηθούν.
Τα δεδομένα από την πλατφόρμα πληροφοριών καταναλωτών GWI δείχνουν ότι το 39% του κοινού της βιομηχανίας ομορφιάς και καλλυντικών απολαμβάνει τα βιντεοπαιχνίδια και το 22% ειδικά τα esports. Επιπλέον, οι λάτρεις της ομορφιάς που παίζουν είναι πιο δεκτικοί στη διαφήμιση και εκτιμούν την ποιότητα των προϊόντων πολυτελείας, έχοντας 52% περισσότερες πιθανότητες από τον γενικό πληθυσμό να αγοράσουν τις μάρκες που έχουν δει να διαφημίζονται και 43% περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν το premium εκδόσεις αυτών των προϊόντων.
H L’Oréal είναι μία από τις εταιρείες που μπήκε στον κόσμο του gaming, ώστε να προσεγγίσει το νέο κοινό. Έχοντας ως κοινό έδαφος τις αξίες της έκφρασης και της δημιουργικότητας, ο όμιλος υποστηρίζει ότι μπορεί να προσφέρει πολλά στον χώρο των παιχνιδιών με τον οποίο μοιράζονται τον ίδιο σκοπό: «την ομορφιά που κινεί τον κόσμο».
Διαβάστε επίσης: Η L’Oréal και άλλα brands καλλυντικών στρέφονται στην επαυξημένη πραγματικότητα
Το πρώτο brand της L’Oréal που θα ενταχθεί στον κόσμο του gaming είναι η Garnier Fructis. Συγκεκριμένα, θα αποκτήσει ορατότητα σε όλο το ρόστερ gaming της Team Vitality, συμπεριλαμβανομένων των Valorant και League of Legends, με τους παίκτες να έρχονται σε επαφή με την επωνυμία μέσω του δικού τους περιεχομένου. H γαλλική Team Vitality ιδρύθηκε το 2013 και έχει πάνω από 14 εκατομμύρια followers στα social media, ενώ συνεργάζεται ακόμα με brands όπως η Adidas.
Σύμφωνα με δηλώσεις της L’Oréal, ο όμιλος εξακολουθεί να βρίσκεται σε φάση «δοκιμών και μάθησης», όσον αφορά τη στρατηγική παιχνιδιών της, και συνεχίζει να αξιοποιεί τις διαδικτυακές κοινότητες και να αναπτύσσει το loyalty της επωνυμίας.
Καθώς το metaverse εξελίσσεται, οι επωνυμίες ομορφιάς και άλλοι διαφημιστές που κλίνουν σε αυτό το νέο σύνορο έχουν την ευκαιρία να διαμορφώσουν το μέλλον της διαφήμισης, απομακρυνόμενοι από τα κατακερματισμένα παραδοσιακά σχήματα που προσφέρουν τα αναλογικά μέσα.
Το metaverse θα προσφέρει νέες ευκαιρίες, σημεία επαφής, τεχνολογίες και μορφές όπου η ακεραιότητα της διαφήμισης, η ποιότητά της και η εμπειρία του παιχνιδιού συνδυάζονται για να δημιουργήσουν έναν καλύτερο, πιο καθηλωτικό τρόπο για τις επωνυμίες να αλληλεπιδράσουν με το κοινό-στόχο τους.
Με πληροφορίες από AdWeek
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.