Τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα θα περνάμε στο metaverse μέχρι το 2026

Μέσα στα επόμενα χρόνια, η δράση του metaverse θα είναι πολύ μεγαλύτερη. Αναλυτικότερα, μέχρι το 2026, το 25% των ανθρώπων θα περνούν τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα στο καινοτόμο εικονικό περιβάλλον κάνοντας δραστηριότητες όπως είναι τα ψώνια, οι ψυχαγωγικές/κοινωνικές δραστηριότητες, η εκπαίδευση ακόμη και η εργασία, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας, η οποία διεξήχθη από την εταιρεία Gartner.

Από τη στιγμή που το εικονικό περιβάλλον metaverse δεν ανήκει σε κάποιον συγκεκριμένα, πρόκειται να δημιουργηθεί μία εκκολαπτόμενη εικονική οικονομία, θα επηρεαστεί κάθε επιχείρηση με την οποία αλληλοεπιδρά καθημερινά το καταναλωτικό κοινό.

Διαβάστε επίσης: Eνδιαφέρει όντως τους καταναλωτές το metaverse;

Μέρα με τη μέρα η βιομηχανία, προσελκύει ολοένα και περισσότερους ανθρώπους στους διάφορους ψηφιακούς κόσμους. Μαθήματα σε online αίθουσες διδασκαλίας, meetings μέσω zoom και κατασκευή εικονικών σπιτιών, είναι μόλις μερικές από τις δραστηριότητες που διεξάγονται επί του παρόντος στα ψηφιακά περιβάλλοντα. Θα ενωθούν ωστόσο μαζί με το metaverse προσφέροντας στους χρήστες πολλαπλές τεχνολογικές δυνατότητες και εμπειρίες.

Επίσης η Gartner σημείωσε ότι το metaverse θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται οι άνθρωποι. Συγκεκριμένα η εταιρεία αναμένει από τις επιχειρήσεις να παρέχουν καλύτερη αποδοτικότητα και συνεργασία μεταξύ των υπαλλήλων στους εικονικούς χώρους εργασίας. Επιπλέον, τους τελευταίους μήνες τόσο τα virtual events όσο και τα διάφορα workshops έχουν αυξήσει σημαντικά τη δημοτικότητά τους.

Την ίδια στιγμή οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν και να βελτιώσουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα με καινοτόμα μέσα. Μάλιστα μέχρι το 2026, το 30% των οργανισμών στον κόσμο θα διαθέτουν προϊόντα και υπηρεσίες κατάλληλα για το περιβάλλον του metaverse, κάτι το οποίο έχει ξεκινήσει ήδη να συμβαίνει στη βιομηχανία της μόδας.

Διαβάστε επίσης: H Gucci αγοράζει virtual γη στο metaverse και προσκαλεί το κοινό της Gen Z

Για παράδειγμα η Timberland είναι η πιο πρόσφατη μάρκα υποδημάτων, η οποία λάνσαρε μία gamified εμπειρία, την TimbsTrails. Τους τελευταίους μήνες, αρκετά εμπορικά σήματα έχουν δημιουργήσει εικονικά παιχνίδια, προϊόντα και NFTs. Μόνο τον Δεκέμβριο, η Nike, η Adidas και η Under Armour κυκλοφόρησαν νέες καινοτόμες ψηφιακές δυνατότητες. Επιπλέον ο δημοφιλής οίκος Gucci ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με την Superplastic, κυκλοφορώντας στην αγορά μια συλλογή από καινούρια NFTs. Παράλληλα η Prada ένωσε τις δυνάμεις της για άλλη μια φορά με την Adidas, οικοδομώντας το έργο «re-source», το οποίο έγινε πραγματικότητα σε συνεργασία με τον digital artist, Zach Lieberman.

Ωστόσο το metaverse κλήθηκε να αντιμετωπίσει τη πρώτη του μεγάλη νομική διαμάχη την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με την οποία η Nike κατέθεσε μήνυση ενάντια της StockX, ισχυριζόμενη ότι η αγορά μεταπώλησης αθλητικών παπουτσιών χρησιμοποίησε τα εμπορικά σήματα και τα προϊόντα της Nike με τέτοιο τρόπο ώστε να εισαχθεί στην αγορά των NFTs.

SHARE

4 ΣΧΟΛΙΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here