Σύμφωνα με νέα έρευνα της Ένωσης Τεχνολογίας Καταναλωτών (CTA) και του YouGov, το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες (User Generated Content) αντιπροσωπεύει το 39% του χρόνου στα μέσα ενημέρωσης έναντι 61% που προέρχεται από παραδοσιακά στούντιο. Οι έφηβοι καταναλωτές φαίνεται ότι παρακολουθούν όλο και περισσότερο βίντεο που δημιουργούνται από χρήστες με τον τρόπο που οι προηγούμενες γενιές παρακολουθούσαν τηλεόραση.
Οι έφηβοι αφιερώνουν το 56% του χρόνου τους σε περιεχόμενο χρηστών, ενώ οι καταναλωτές ηλικίας 55 ετών και άνω αφιερώνουν μόλις το 22% του χρόνου τους σε αυτό. Διπλάσιοι καταναλωτές αναφέρουν ότι δυσκολεύονται να βρουν κάτι για να παρακολουθήσουν στην παραδοσιακή τηλεόραση ή σε μαγνητοσκοπημένο DVR από ό,τι στις πλατφόρμες περιεχομένου από χρήστες, όπως το YouTube, το Instagram και το TikTok.
Η πανδημία έχει δώσει ώθηση στην αγορά περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες, με τους καταναλωτές να δηλώνουν ότι παρακολουθούν περισσότερο από αυτό το περιεχόμενο τώρα απ’ ό,τι πριν από μερικά χρόνια, σύμφωνα με την έκθεση της CTA. Πέρα από την αναζήτηση ψυχαγωγίας, μερικοί από τους κυριότερους λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές αναζητούν αυτό το περιεχόμενο περιλαμβάνουν την εκμάθηση του πώς να κάνουν κάτι, την κατανάλωση περιεχομένου σε εξειδικευμένα θέματα και την παρακολούθηση περιεχομένου που δεν προβάλλεται στην παραδοσιακή τηλεόραση.
Με το περιεχόμενο χρηστών, οι μάρκες έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν τις εμπειρίες των καθημερινών πελατών. Παρόλο που οι πελάτες αυτοί μπορεί να μην έχουν μεγάλο αριθμό οπαδών, το περιεχόμενο είναι πιο αυθεντικό, γεγονός που προσφέρει βαθύτερη σύνδεση με αυτούς. Μάρκες όπως η DoorDash, η Equinox και η Diageo αναπτύσσουν συνεργασίες με δημιουργούς που καλύπτουν το φάσμα των ευκαιριών και της διαδικασίας. Για παράδειγμα, καθώς οι συνδρομές καλωδιακής τηλεόρασης εξασθενούν και πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok, έρχονται στο προσκήνιο, οι εταιρείες παρατηρούν την αξία της παρουσίασης περιεχομένου από δημιουργούς για να γίνουν πιο δημοφιλείς.
Αυτό που έχει παρατηρηθεί είναι ότι περισσότεροι από το 1/3 των καταναλωτών πληρώνουν για να υποστηρίξουν το περιεχόμενο που τους αρέσει μέσω συνδρομών, φιλοδωρημάτων και αγοράς εμπορευμάτων και εμπειριών ή μέχρι και περιεχομένου. Το 7% των Αμερικανών καταναλωτών ηλικίας 13 ετών και άνω, δηλαδή σχεδόν 20 εκατομμύρια άνθρωποι, κερδίζουν χρήματα από το περιεχόμενο στο διαδίκτυο με κάποιο τρόπο, σύμφωνα με την έκθεση CTA. Οι δημιουργοί περιεχομένου πλήρους απασχόλησης κερδίζουν κατά μέσο όρο 768 δολάρια το μήνα, με περίπου 1/4 να προέρχεται από εμπορεύματα ή εμπειρίες θαυμαστών, 1/4 από συνδρομές περιεχομένου, 1/4 από πληρωμή για περιεχόμενο, το 16% από φιλοδωρήματα και το 2% από άλλες πηγές. Τα παιχνίδια, ο ήχος και η μουσική έχουν λιγότερους δημιουργούς περιεχομένου, αλλά περισσότεροι από αυτούς κερδίζουν χρήματα από τις προσπάθειές τους.
Καθώς η δημοτικότητα του TikTok συνεχίζει να αυξάνεται, άλλες πλατφόρμες εισάγουν προσφορές που έχουν σχεδιαστεί για να προσελκύσουν τους δημιουργούς να παράγουν περιεχόμενο. Τον Δεκέμβριο, το Facebook εισήγαγε μια επαγγελματική λειτουργία για προφίλ στις ΗΠΑ, επιτρέποντας στους δημιουργούς νέες ευκαιρίες εσόδων και παρέχοντας εργαλεία που θα βοηθήσουν στην αύξηση του κοινού τους.
Για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικό να προσελκύσουν δημιουργούς, καθώς αυτοί με τη σειρά τους θα προσελκύσουν κοινό. Ο στόχος για τα μέσα είναι να διευρύνουν τη βάση κοινού τους. Παράλληλα, οι πλατφόρμες αναζητούν τρόπους και εργαλεία ώστε να διευκολύνουν τους δημιουργούς και να τους διατηρήσουν.
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.