Οι εταιρείες ξοδεύουν πολύ χρόνο εστιάζοντας σε πράγματα που αλλάζουν όταν προσπαθούν να προσελκύσουν τους καταναλωτές, ενώ αποδίδουν πολύ μικρή αξία σε πράγματα που παραμένουν σταθερά.Σε μια εποχή που η κοινωνία βιώνει μια συνεχιζόμενη πανδημία και μια κλιματική κρίση και τα κοινωνικά κινήματα υποστηρίζουν τη φυλετική δικαιοσύνη και ισότητα των φύλων, προκύπτει το ερώτημα αν είναι σωστό το γεγονός ότι οι εταιρείες δίνουν την προσοχή τους στις συνεχείς αλλαγές – ή αν οι καταναλωτές στην πραγματικότητα οδηγούνται από πολύ πιο αργούς ρυθμούς.
Οι άνθρωποι θέλουν να νιώθουν ότι ανήκουν κάπου, θέλουν να δημιουργούν κοινότητες. Προκαλούνται από το FOMO, τον φόβο ότι δεν ανήκουν κάπου. Στον τομέα των παιχνιδιών, για παράδειγμα, μπορούμε να δούμε εκατομμύρια ανθρώπους που παίζουν παιχνίδια και πώς εμπλέκονται μεταξύ τους μέσα και έξω από αυτά. .
Η νέα γενιά αλληλεπιδρά με τα ψηφιακά περιβάλλοντα με πολύ πιο γρήγορο τρόπο από ό,τι με τα φυσικά αγαθά.Η πρόκληση για τις εταιρείες είναι να κατανοήσουν το πλαίσιο στο οποίο λαμβάνει χώρα η λήψη αποφάσεων και πώς αυτό αλληλεπιδρά με τους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί ο εγκέφαλός μας. Η μετατόπιση της προσοχής των καταναλωτών στα ψηφιακά κανάλια κατά τη διάρκεια της πανδημίας έφερε ουσιαστική αλλαγή.
Ως αποτέλεσμα της πανδημίας, είδαμε μια τεράστια μετατόπιση στη συμπεριφορά των καταναλωτών – αλλά όχι μια μετατόπιση που οφείλεται στο ότι οι άνθρωποι ενεργούν με θεμελιωδώς διαφορετικό τρόπο. Απλώς εξαιτίας της αλλαγής του πλαισίου μέσα στο οποίο λειτουργούν.
Ο αμετάβλητος άνθρωπος
Από έρευνα έχιε προκύψει ότι οι άνθρωποι έχουν τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να θυμούνται συγκεκριμένες φράσεις από ό,τι αφηρημένες φράσεις. Πώς μπορεί ο κόσμος του μάρκετινγκ να αντανακλά σήμερα την ουσιαστική αλλαγή; Έχουν παρατηρηθεί αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών της Gen Z και των Millennials όταν ασχολούνται με “metaverse” παιχνίδια.
O τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν μπορεί να αλλάξει πιο γρήγορα απ’ ό,τι νομίζουμε. Aυτό αποτελεί μια αλλαγή που αποδεικνύει τη σταθερή φύση της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Οι άνθρωποι, κάνουμε το πιο εύκολο δυνατόν πράγμα για να πάρουμε μια ανταμοιβή. Και αυτό που μας επιτρέπει ο ψηφιακός κόσμος να κάνουμε είναι να παίρνουμε αυτή την ανταμοιβή πολύ εύκολα.
Το να συμμετέχει κανείς σε μια διαδικτυακή εκδήλωση, για παράδειγμα, είναι εύκολο. Δεν χρειάζεται μεγάλη δέσμευση για να γίνει, δεν χρειάζεται πολύς προγραμματισμός, δεν απαιτεί πολλούς οικονομικούς πόρους. Έτσι, ακόμη και αν η εμπειρία είναι μόνο κατά 10% εξίσου καλή, πιθανότατα θα υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που το κάνουν. Οι καταναλωτές ανταλλάσσουν συνεχώς την ποιότητα με την ευκολία. Έτσι, οι εταιρείες θα δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών.
Οι εταιρείες μπορεί να επωφεληθούν από το να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στο πότε οι καταναλωτές είναι πιο ανοιχτοί στην αλλαγή.Υπάρχουν στιγμές που η εξάρτηση των ανθρώπων από τη συνήθεια μπορεί να αποδυναμωθεί και όπου ίσως είναι ευκολότερο να πειστούν να δοκιμάσουν κάτι νέο.
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.