Λιγότερο από ένας στους τρεις διαδικτυακούς καταναλωτές έχουν χρησιμοποιήσει κάποια virtual try-on ή (AR) δυνατότητα. Σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας, η οποία διεξήχθη από την πλατφόρμα Zakeke το (71%) των ενήλικων ερωτηθέντων που έχουν πραγματοποιήσει κάποια αγορά διαδικτυακά κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους δηλώνουν ότι δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιου είδους virtual try-on/AR εργαλείο κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού τους αγοραστικού ταξιδιού.
Επιπλέον οι νεότεροι καταναλωτές τείνουν περισσότερο να χρησιμοποιούν τέτοιου είδους δυνατότητες. Συγκεκριμένα το (33%) των ερωτηθέντων ηλικίας 35-54 ετών έχουν επιλέξει κάποια προηγμένη δυνατότητα σε σύγκριση με τους ερωτηθέντες ηλικίας 55 ετών και άνω, οι οποίοι αποτελούν μόλις το (15%). Ωστόσο το (41% ) όλων των ερωτηθέντων, συμπεριλαμβανομένου και του (46%) των ερωτηθέντων ηλικίας 18-34 ετών, επιθυμούν μια πιο personalized αγοραστική εμπειρία σε διάφορες κατηγορίες αγαθών όπως είναι: τα ρούχα (30%), τα παπούτσια (30%), τα είδη σπιτιού (25%) και τα έπιπλα (19%).
Όσον αφορά το είδος των επιλογών του customization που αναζητούν οι καταναλωτές:
Το (36%) των ερωτηθέντων μπορεί να επιλέξουν προϊόντα που τους αρέσει λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά που έχουν δει για το εκάστοτε προϊόν.
Το (32%) των ερωτηθέντων επιθυμεί την επιλογή «customize» της εκάστοτε αγοράς τους.
Το (29%) των ερωτηθέντων επιδιώκουν να ανακαλύψουν επιπλέον αγαθά που αγοράζονται συχνά όταν βλέπουν κάποιο συγκεκριμένο προϊόν.
Ακόμη τα ρούχα (35%), τα παπούτσια (34%) και τα έπιπλα οικιακής χρήσης (29%) είναι οι κατηγορίες προϊόντων που οι ερωτηθέντες χρειάζονται περισσότερο να κάνουν είτε visualize είτε interact προτού προβούν στην αγορά τους μέσω διαδικτύου.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Accenture αποδεικνύεται ότι οι retailers διπλασιάζουν τις προσπάθειές τους με σκοπό να δημιουργήσουν διαδικτυακά περιβάλλοντα που μοιάζουν όλο και περισσότερο με τον φυσικό κόσμο. Συγκεκριμένα 9 στα 10 υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών λιανικής και καταναλωτικών αγαθών δήλωσαν ότι επενδύουν σε προηγμένες τεχνολογίες για τη δημιουργία εικονικών περιβαλλόντων σκοπεύοντας να επενδύσουν ακόμη περισσότερο. Το (73%) δήλωσε ότι το virtual περιβάλλον θα ενισχυθεί μέσω των αλληλεπιδράσεων και των εμπειριών στα φυσικά περιβάλλοντα.
Επιπροσθέτως η έρευνα της Accenture εκτιμά ότι μόλις το (1%) των λιανοπωλητών χρησιμοποιούν τεχνολογίες επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας για να βελτιώσουν τη καταναλωτική εμπειρία. Αξίζει να σημειωθεί ότι το μερίδιο της επαυξημένης ή της εικονικής πραγματικότητας αυξήθηκε κατά (277%) τα τελευταία πέντε χρόνια.
Οι περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται στις διαδικτυακές αγορές καθώς είναι εξαιρετικά βολικές ενώ υπάρχουν ατελείωτες επιλογές. Μέσω των σωστών τεχνολογικών εργαλείων, οι καταναλωτές μπορούν να βιώσουν σχεδόν την ίδια εμπειρία με εκέινη των φυσικών καταστημάτων.
Επομένως είναι πραγματικά φοβερό το γεγονός ότι οι περισσότεροι καταναλωτές δεν χρησιμοποιούν τέτοιου είδους προηγμένες τεχνολογίες. Για να αυξηθούν οι πωλήσεις και η επισκεψιμότητα δημιουργώντας μία πιστή πελατειακή βάση, οι retailers πρέπει να επενδύσουν στο σωστό είδος τεχνολογίας που είναι εύκολο στη χρήση, τόσο για τον εκάστοτε retailer όσο και για τον καταναλωτή.
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.