22 Δεκ 2024
READING

Οι καταναλωτές ξόδεψαν 32 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές το πρώτο τρίμηνο του 2021

3 MIN READ

Οι καταναλωτές ξόδεψαν 32 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές το πρώτο τρίμηνο του 2021

Οι καταναλωτές ξόδεψαν 32 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές το πρώτο τρίμηνο του 2021

Ο αντίκτυπος της πανδημίας στη βιομηχανία των εφαρμογών δεν επιβραδύνθηκε καθόλου το 2021. Στην πραγματικότητα, οι καταναλωτικές δαπάνες σε εφαρμογές σημείωσαν νέο ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, σύμφωνα με μία νέα έκθεση. Πιο συγκεκριμένα οι καταναλωτές το πρώτο τρίμηνο του 2021, ξόδεψαν 32 δισεκατομμύρια δολάρια σε εφαρμογές τόσο σε iOS όσο και στο Android, αύξηση 40% σε ετήσια βάση από το πρώτο τρίμηνο του 2020. 

Πέρυσι, οι λήψεις εφαρμογών και οι καταναλωτικές δαπάνες αυξήθηκαν, καθώς οι χρήστες χρησιμοποίησαν πολλές εφαρμογές κατά την διάρκεια του lockdown όπως εφαρμογές για εργασία, σχολείο, αγορές, γυμναστήριο, ψυχαγωγία, παιχνίδια και άλλα.

Φαίνεται πως αυτές οι τάσεις συνεχίστηκαν και το 2021 με τους καταναλωτές κινητής τηλεφωνίας να ξοδεύουν περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερο το πρώτο τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Παρόλο που το App Store σημείωσε μεγαλύτερες καταναλωτικές δαπάνες σε σχέση με το Google Play, και τα δύο καταστήματα αυξήθηκαν κατά το ίδιο ποσοστό, δηλαδή σε 40%. Ωστόσο, οι κατηγορίες εφαρμογών που οδήγησαν στις δαπάνες ήταν ελαφρώς διαφορετικές στο IOS και το Android. 

Στο Google Play συγκεκριμένα, οι εφαρμογές Παιχνίδια, Social και Ψυχαγωγία σημείωσαν την ισχυρότερη αύξηση από τρίμηνο σε τρίμηνο από την άποψη των καταναλωτικών δαπανών, ενώ οι εφαρμογές Παιχνίδια, Φωτογραφία & Βίντεο και Ψυχαγωγία αντιπροσώπευαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στο iOS.

Επίσης, στο Google Play, τα κοινωνικά δίκτυα, τα εργαλεία και τα οικονομικά σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση λήψεων στο πρώτο τρίμηνο, ενώ τα παιχνίδια, τα οικονομικά και τα κοινωνικά δίκτυα οδήγησαν στην αύξηση των λήψεων για το iOS. Επίσης στο Google Play, άλλες κορυφαίες κατηγορίες περιλάμβαναν το Weather (40%) και το Dating (35%), ενώ το iOS είδε τις λήψεις εφαρμογών Health and Fitness να αυξάνονται κατά ένα αξιοσημείωτο 25%, κάτι το οποίο φάνηκε λογικό αφού οι χρήστες κατά την διάρκεια του Lockdown βρήκαν νέους τρόπους για να παραμείνουν σε φόρμα χωρίς να πάνε στο γυμναστήριο.

Ωστόσο, οι κορυφαίες εφαρμογές παρέμειναν στα ίδια ποσοστά περίπου. Το TikTok κέρδισε το Facebook, από την άποψη των λήψεων, και ακολούθησε το Instagram, το Telegram, το WhatsApp και το Zoom. Ωστόσο, σχετικά με τις εφαρμογές που προβάλλουν βίντεο, το YouTube βρέθηκε στην πρώτη θέση. Ακολούθησαν οι εφαρμογές Tinder, Disney +, Tencent Video και άλλες. Το Netflix εγκατέλειψε αυτό την προσέγγιση καθώς κατευθύνει τώρα τους νέους χρήστες να εγγραφούν απευθείας, αντί μέσω αγορών εντός εφαρμογής. 

Επίσης οι εφαρμογές του Facebook όπως το WhatsApp και Messenger εξακολουθούν να βρίσκονται πολύ ψηλά στην αγορά αφού η πλειονότητα των ανθρώπων τα χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση. Τα video games, εν τω μεταξύ, κατέκτησαν την πλειονότητα των δαπανών του τριμήνου, ως συνήθως, καθώς αντιστοιχούσαν σε 13 δισεκατομμύρια δολάρια για iOS (αύξηση 30% από έτος σε έτος) και 9 δισεκατομμύρια δολάρια για Android (αύξηση 35%). 

 

Συνδεθείτε παρακάτω
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.