22 Νοέ 2024
READING

Τα ΙΚΕΑ επενδύουν στην αγορά του gaming που θα ξεπεράσει το 300 δις. δολάρια το 2026

4 MIN READ

Τα ΙΚΕΑ επενδύουν στην αγορά του gaming που θα ξεπεράσει το 300 δις. δολάρια το 2026

Τα ΙΚΕΑ επενδύουν στην αγορά του gaming που θα ξεπεράσει το 300 δις. δολάρια το 2026

Καθόσον το gaming αυξάνεται σε ισχύ, η συγκεκριμένη βιομηχανία γίνεται όλο και πιο απαιτητική από τεχνολογικής απόψεως και σαφώς περισσότερο προσοδοφόρα για τους ισχυρούς παίκτες της αγοράς, ενώ ταυτόχρονα σημειώθηκε μία ραγδαία αύξηση των εξειδικευμένων τεχνολογιών για να καλυφθούν οι ανάγκες της αγοράς.

Ωστόσο, οι τελευταίες εξελίξεις που απευθύνονται στους gamers, βρίσκουν τις εταιρίες αυτού του κλάδου να μην εστιάζουν τόσο στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό αυτής της δραστηριότητας αλλά στα έπιπλα που χρησιμοποιούν και στα οποία κάθονται οι gamers.

Πιο συγκεκριμένα, τα έπιπλα που κατασκευάζονται ειδικά για τους gamers είναι μέρος από μια αγορά συνολικά 180 δισεκατομμυρίων δολαρίων και η IKEA προσπαθεί τώρα να διεισδύσει στην αγορά αυτή και να πάρει ένα μερίδιο της αγοράς με μια νέα ειδική σειρά 30 τεμαχίων και προϊόντων.

Η σειρά αυτή θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως τον Οκτώβριο και θα περιέχει καρέκλες και γραφεία που θα στοχεύον αποκλειστικά στην βιομηχανία του gaming, καθώς και αξεσουάρ όπως μαξιλάρια λαιμού και ειδικές θήκες για την κούπα. Μάλιστα, η IKEA σχεδίασε τη συλλογή αυτή σε συνεργασία με την Asus Republic of Gamers και έκανε το ντεμπούτο της τον περασμένο μήνα στην Κίνα.

Παρόλα αυτά, ακόμα και μία εταιρεία με τεράστια ισχύ και δύναμη όπως είναι τα ΙΚΕΑ, πρόκειται να αντιμετωπίσει σοβαρό ανταγωνισμό από εξειδικευμένες και μικρότερες εταιρείες που έχουν από καιρό διεισδύσει σε αυτήν την αγορά.

Επί παραδείγματι, η εταιρεία Razer, άρχισε να κατασκευάζει τεχνολογικό εξοπλισμό που απευθύνονταν στους gamers και χρησιμοποιούσε μάλιστα το tagline «For Gamers, by Gamers» για να προσελκύσει μεγαλύτερο μέρος αυτής της αγοράς. 

Η συγκεκριμένη εταιρεία ανακοίνωσε την κυκλοφορία και το λανσάρισμα της της Iskur, της πρώτης της καρέκλας gaming, , τον Οκτώβριο του 2020, σύμφωνα με το PC Gamer. Η καρέκλα διαθέτει ειδικά εργονομικά χαρακτηριστικά, όπως ρυθμιζόμενα και ευέλικτα υποβραχιόνια καθώς και οσφυϊκή υποστήριξη. 

Επιπλέον, πολλές ακόμα μεγάλες εταιρείες επίπλων έχουν επίσης συνεργαστεί με εταιρείες τεχνολογίας για τη δημιουργία προϊόντων με επίκεντρο τους gamers.

Πιο αναλυτικά, η Herman Miller συνεργάστηκε με την Logitech για να δημιουργήσει την δική της μια καρέκλα gaming η οποία διατίθεται στην αγορά για 1.500 δολάρια.  Μάλιστα, η συγκεκριμένη καρέκλα έχει λάβει αρκετά καλές κριτικές από τους gamers στο YouTube,  γεγονός που αποδεικνύει ότι υπάρχει μια μεγάλη αγορά που ενδιαφέρεται για τον εξοπλισμό αυτό και είναι διατεθειμένη να πληρώσει ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να αποκτήσει τον κατάλληλο εξοπλισμό, είτε πρόκειται για καρέκλες είτε για υπολογιστές gaming.

Επιπλέον, η AlienWare, μια εταιρεία που ειδικεύεται στην παραγωγή gaming φορητών υπολογιστών , έχει επίσης επεκταθεί στην παραγωγή ειδικών καρεκλών για αυτές τις δραστηριότητες.

Η εταιρεία διαθέτει τώρα ένα αντίστοιχο προϊόν το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω της ιστοσελίδας της Dell. Επιπρόσθετα, η X-Rocker με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο ανακοίνωσε πρόσφατα μια ανάλογη συνεργασία με τη Nintendo για να δημιουργήσει branded καρέκλες με τον Super Mario με χαρακτήρες από το παιχνίδι.

Εν κατακλείδι, η εξέλιξη της βιομηχανίας του gaming ευνοήθηκε ιδιαίτερα από τις συνθήκες της πανδημίας και πρόκειται να επιφέρει ανακατατάξεις και σε άλλες αγορές.Είναι απόλυτα συναρπαστικές οι αλλαγές που συμβαίνουν επειδή αλλάζει ο τρόπος ζωής μας και αυτό οδηγεί σε εξελίξεις σε υπάρχουσες αγορές αλλά και στην δημιουργία νέων αγορών.

Η αγορά του gaming παγκοσμίως βρέθηκε κοντά στα 165 δις. δολάρια το 2020 και η εκτίμηση είναι ότι θα ξεπεράσει τα 300 δις.δολάρια το 2026.Προφανώς λοιπόν όσο τα νέα παιδιά ασχολούνται με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αυτή αυτή η  αγορά θα μεγαλώνει και παράλληλα θα αλλάζει η θα προσθέτει επιχειρηματικές προτεραιότητες σε εταιρείες σχετικές με τον κλάδο.Δεν είναι μυστικό ότι μεγάλο μέρος των πωλήσεων πολλών retailers σε όλο τον κόσμο καθορίζεται σε προιόντα σχετικά με το gaming αφού η αγορά μεγαλώνει και η πανδημία επιτάχυνε αυτή την αύξηση.

Επίσης πρέπει να παρατηρηθεί η αντίδραση της Ikea σε όλες τις αλλαγές που συμβαίνουν στον τρόπο ζωής και πως αυτό επηρεάζει την ζωή στο σπίτι άρα και την δική της επιχείρηση.Αντίστοιχα παραδείγματα είναι η συνεργασία με την Adidas και αυτή με την Lego όπου η οι αλλαγές στον αθλητισμό και την σωματική άσκηση αλλά και στο παιχνίδι των παιδιών στο σπίτι οδήγησε σε νέες σειρές προϊόντων και καινοτομία την Ikea.

Συνδεθείτε παρακάτω
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.