Ποιες ήταν πιο δημοφιλείς εφαρμογές για το 2020;

Το TikTok αναδείχθηκε αναμφισβήτητα νικητής το 2020, αλλά παρόλα αυτά το Facebook δεν φαίνεται να έμεινε πίσω. Πιο αναλυτικά, κατά την διάρκεια του προηγούμενου έτους το TikTok σημείωσε συνολικά 850 εκατομμύρια downloads.

Ωστόσο τέσσερις εφαρμογές του Facebook βρίσκονται στις κορυφαίες έξι εφαρμογές που εγκαταστάθηκαν στα λογισμικά των συσκευών με την μεγαλύτερη συχνότητα το προηγούμενο έτος, οδηγώντας το Facebook σε ένα ακόμη μεγαλύτερο σύνολο των 2,05 δισεκατομμυρίων downloads.

Πιο αναλυτικά, το WhatsApp  ήταν η εφαρμογή εκείνη του Facebook που σημείωσε τις περισσότερες λήψεις το 2020 με 600 εκατομμύρια installs, ακολουθούμενη από την ίδια την εφαρμογή του Facebook με 540 εκατομμύρια λήψεις, το Instagram με 503 εκατομμύρια λήψεις  και τέλος το Messenger με 404 εκατομμύρια λήψεις.

Τα δεδομένα προέρχονται από την εταιρεία Apptopia, η οποία ασχολείται με την ανάλυση των συστημάτων των κινητών συσκευών και τα στοιχεία που συλλέχθηκαν περιλαμβάνουν τόσο εφαρμογές του iPhone όσο και Android, οι οποίες έχουν μεταφορτωθεί από το App Store αλλά και το Google Play.

Αυτό σημαίνει, φυσικά, ότι έχουν αποκλειστεί δεδομένα από κινεζικά καταστήματα εφαρμογών Android ή άλλων κατασκευαστών.

Η επικοινωνία αλλά και τα μέσα με την χρήση των οποίων οι άνθρωποι επικοινωνούν είναι προφανώς  το θέμα που κυριαρχεί στις 10 πιο δημοφιλείς εφαρμογές του 2020.

Χαρακτηριστικά, το WhatsApp, το Messenger και το Telegram είναι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, ενώ το Zoom -με σχεδόν μισό δισεκατομμύριο λήψεις- και το Google Meet -με 254 εκατομμύρια λήψεις- είναι εφαρμογές τηλεδιάσκεψης.

Ακόμη, το Snapchat είναι ως επί το πλείστον εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων και βίντεο, καθώς και το Facebook και το Instagram οι οποίες θεωρούνται εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης. 

Μάλιστα, παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι το πρώτο και το τελευταίο όνομα στον παγκόσμιο κατάλογο των πιο διάσημων εφαρμογών κατά κάποιο τρόπο συνδέονται μεταξύ τους.

Χαρακτηριστικά, τόσο το TikTok όσο και το Netflix είναι κυρίως εφαρμογές ψυχαγωγίας. Ωστόσο, ενώ το TikTok έχει κοινωνική διάσταση και περιλαμβάνει περιεχόμενο σύντομης μορφής, το Netflix έχει περισσότερο ιδιωτική διάσταση και αφορά σε περιεχόμενη μεγαλύτερης διάρκειας. Παρόλα αυτά, και τα δύο περιλαμβάνουν ακροατήρια που παρακολουθούν κατά κύριο λόγο βίντεο.

Η λίστα ωστόσο διαφοροποιείται κατά κάποιον τρόπο όταν γίνεται λόγος μόνο για τις ΗΠΑ. Έτσι, η μία έκπληξη/διαφορά είναι η εφαρμογή Cash App, καθώς η εν λόγω εφαρμογή μετρητών περιλαμβάνει μια υπηρεσία πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου.

Ένας από τους ισχυρισμούς της εφαρμογής που ενίσχυσε, όπως φαίνεται, την φήμη της είναι ότι αποτελεί τον πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο για να μετατρέψει κάποιος δολάρια σε bitcoin.

Εκτός, βέβαια, από αυτό, η πιο ενδιαφέρουσα διαφορά στο αμερικανικό διάγραμμα είναι η απίστευτη απόδοση της Disney+ στη ροή,  ξεπερνώντας ακόμα και το Netflix  που βρίσκεται στην όγδοη θέση, με 45 εκατομμύρια λήψεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν ως επί το πλείστον τους τελευταίους μήνες του έτους.

Η Apptopia κατατάσσει, επίσης, τις κορυφαίες εφαρμογές του 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει για τα έσοδα τους.  Έτσι, η παγκόσμια λίστα διαμορφώνεται ως εξής:

1. TikTok: 540.000.000 δολάρια

2. Tinder : 513.000.000 δολάρια

3. YouTube : 478.000.000 δολάρια

4. Disney+ : 314.000.000 δολάρια

5. Tencent Video : 300.000.000 δολάρια

6. Piccoma: 289.000.000 δολάρια

7. LINE Manga: 288.000.000 δολάρια

8. LINE : 249.000.000 δολάρια

9. iQIYI :240.000.000 δολάρια

10. Netflix:  209.000.000 δολάρια

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παιχνίδια αναφέρονται ξεχωριστά.

Στις ΗΠΑ, το YouTube κερδίζει την νούμερο ένα θέση με 249.000.000 δολάρια, ενώ οι εφαρμογές Disney+, Hulu, Netflix και HBO Max έχουν όλες παρουσία στη λίστα ως υπηρεσίες βίντεο συνεχούς ροής με τεράστια έσοδα τα οποία προέρχονται κυρίως από τις κινητές συσκευές.

Ωστόσο, εικάζεται ότι όλες οι εφαρμογές έχουν επίσης έσοδα μέσω άλλων συσκευών πέραν των κινητών τηλεφώνων: μέσω  smart τηλεοράσεων, υπολογιστών και άλλων προσφορών.

Εδώ είναι οι κορυφαίες εφαρμογές του 2020 στις ΗΠΑ:

1. YouTube: 249.000.000 δολάρια

2. Tinder : 220.000.000 δολάρια

3. Disney+ : 201.000.000 δολάρια

4. Pandora : 193.000.000 δολάρια

5. Bumble :  109.000.000 δολάρια

6. Twitch : 95.000.000 δολάρια

7. Hulu : 92.000.000 δολάρια

8. Netflix : 92.000.000 δολάρια

9. HBO Max : 81.300.000 δολάρια

10. Google One : 80.700.000 δολάρια

Το βίντεο ως μορφή περιεχομένου φαίνεται να κυριαρχεί σε αυτόν τον κατάλογο, με τις ταινίες και το YouTube.

Αλλά , παρόλα αυτά εξίσου υψηλές αποδόσεις έχουν οι εφαρμογές γνωριμιών όπως το Tinder και Bumble, οι υπηρεσίες αποθήκευσης cloud, όπως το Google One αλλά και η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας για τα κινητά τηλέφωνα φαίνεται να είναι εξαιρετικά δημοφιλή ανάμεσα σε πολλούς καταναλωτές.

Μια πολύ ενδιαφέρουσα παράλειψη στην λίστα που αφορά αποκλειστικά την Αμερική είναι το TikTok καθώς φαίνεται ότι ενώ το TikTok είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν  έχει καμία απολύτως παρουσία στον κατάλογο των ΗΠΑ αν και αυτό πιθανότατα οφειλόταν στις συνεχόμενες διενέξεις του με τον υπό αποχώρηση πρόεδρο και τις εκτελεστικές εντολές οι οποίες ζητούσαν την πώλησή της εφαρμογής.

Επιπρόσθετα, σε ό,τι αφορά τα παιχνίδια, η Apptopia αναφέρει ότι το Among Us!  ήταν το πιο δημοφιλές παιχνίδι τόσο σε παγκόσμια βάση όσο και στις ΗΠΑ, με 264 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως και 41 εκατομμύρια από αυτές στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ακόμη παρατηρείται με έκπληξη ότι το παιχνίδι  Subway Surfers, που κυκλοφόρησε αρχικά τον Μάιο του 2012, εξακολουθεί να βρίσκεται στον κατάλογο με 227 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως και 32 εκατομμύρια από αυτές στις ΗΠΑ.  Ακόμη, άλλα παιχνίδια με τις περισσότερες λήψεις για το προηγούμενο έτος αναφέρονται τα: Garena Free Fire, PUBG, Roblox και Gardenscapes.

Είναι αναμφισβήτητο ότι τα παιχνίδια με τις υψηλές αποδόσεις είναι εκπληκτικά κερδοφόρα. Η PUBG συγκέντρωσε 1, 1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η Arena of Valor βρίσκεται λίγο κάτω από το ένα δισεκατομμύριο σε κέρδη. Ακόμη, το Pokémon Go εξακολουθεί να σημειώνει επιτυχία με 757 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το Roblox πέτυχε να συγκεντρώσει 487 εκατομμύρια δολάρια. Ο πλήρης κατάλογος, και πολλά ακόμα στοιχεία, είναι διαθέσιμα στην σελίδα της Apptopia.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here