Μεγάλη ανάπτυξη της βιομηχανίας gaming στην Αγγλία

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε το GamingScan, η Αγγλία είναι η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά gaming από το 2018, όχι πολύ πίσω από τη Γερμανία.

Επί του παρόντος, η Κίνα, οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία κατέχουν αντίστοιχα τις τρεις πρώτες θέσεις. Θα χρειαστεί χρόνος για την Αγγλία να φτάσει στην κορυφή, αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι η βιομηχανία gaming είναι ο νεώτερος τομέας της χώρας, το κάνει ιδιαίτερα καλά.

Κατά το προηγούμενο έτος η βιομηχανία gaming στην Αγγλία σήμερα είχε τζίρο 3,86 δις λίρες. Αυτό είναι σχεδόν το 50% της αγοράς διασκέδασης ολόκληρης της χώρας αλλά είναι περισσότερο από ό, τι συνδυάζουν τα τμήματα μουσικής και ταινιών.

Αυτή η βιομηχανία είναι διπλάσια προσοδοφόρα από ό, τι πριν από μια δεκαετία οπότε αποτυπώνεται τώρα ότι η χώρα έχει πάει πολύ μακριά.

Δεν είναι μόνο επειδή οι Βρετανοί έχουν εμμονή με τα βιντεοπαιχνίδια αλλά μάλλον επειδή ήταν πάντα σε θέση να δημιουργήσουν παιχνίδια που έχουν παγκόσμιο αντίκτυπο.

Πίσω στα τέλη της δεκαετίας του ’70 σε όλη τη διαδρομή μέχρι τη δεκαετία του ’90, υπήρχαν μόνο λίγοι άνθρωποι που θεωρούνταν ειδικοί στον τομέα ανάπτυξης παιχνιδιών.

Οι δημιουργοί παιχνιδιών όπως το Elite (1984), το Dizzy (1987-1992) και το WipeOut (1995) μαζί με πολλούς άλλους τίτλους, έγιναν οι φάροι έμπνευσης για τους προγραμματιστές στη βιομηχανία.

Τώρα το Red Dead Redemption 2 έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2018.

Είναι πολύ σημαντικό ότι η αγορά έχει “απαξιώσει” το περιεχόμενο και συγκεκριμένα την μουσική και τον κινηματογράφο και αυτό έχει επηρεάσει πολύ και τις δύο βιομηχανίες αντίστοιχα.

Πλέον με 10 ευρώ τον μήνα μπορεί κάποιος να έχει πρόσβαση σε χιλιάδες τραγούδια και μουσική ενώ πριν 15 χρόνια η μουσική βιομηχανία ανθούσε.

Ακριβώς το ίδιο έχει συμβεί και με το περιεχόμχενο σε ταινίες και σειρές.

Επίσης τα νέα παιδιά διαθέτουν πολύ περισσότερα χρήματα σε παιχνίδια αντί σε μουσική ,ένα γεγονός που δεν υπήρχε κατά αντιστοιχία σε προηγούμενες δεκαετίες.

Για αυτό τον λόγο και πολύ άνθρωποι στράφηκαν επαγγελματικά προς αυτό τον τομέα και βοήθησαν στην δημιουργία μιας πολύ μεγαλύτερης αγοράς.

Από το 2014 έχουμε δει τα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αγγλία να προσθέτουν τάξεις στον τομέα της πληροφορικής, του προγραμματισμού και της κωδικοποίησης.

Ακούγεται “εξωφρενικό” για έναν μαθητή να μάθει αυτά τα πράγματα σε μια νεότερη εποχή, αλλά αυτό θα τους αφήσει να εξερευνήσουν τη δημιουργικότητα τους νωρίς σε αυτήν την ψηφιακή εποχή.

Η αδιάλειπτη υποστήριξη της κυβέρνησης της Αγγλίας έχει επίσης διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε αυτό στο πλαίσιο αυτού του καθεστώτος, οι βρετανικές εταιρείες παιχνιδιών μπορούν να λάβουν επιστροφή έως και 20% του κόστους παραγωγής κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης.

Προφανώς, αυτό έχει ενισχύσει τον τομέα του gaming τα τελευταία δύο χρόνια. Και χρειάζονται πολύ περισσότερα από αυτά οι νεοσύστατες επιχειρήσεις για να αναπτυχθούν στην αγορά.

Αναμένεται ο κλάδος του gaming να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο γιατί οι άνθρωποι μένουν σπίτια τους και θέλουν περισσότερη διασκέδαση αλλά και οι developers έχουν περισσότερο χρόνο ανάπτυξης νέων παιχνιδιών.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here