Η πληρωμή για online υπηρεσίες όπως το Xbox Live Gold και το PlayStation Plus έχει γίνει κάτι συνηθισμένο για τους gamers.
Το Xbox Live έχει εξελιχθεί σε πολύ περισσότερα από βιντεοκονσόλα – είναι μια ψηφιακή αγορά, ένα δίκτυο κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, μια διαφημιστική πλατφόρμα και μια γενική πλατφόρμα ψυχαγωγίας για εκατομμύρια πελάτες, πολλοί από τους οποίους δεν παίζουν τακτικά βιντεοπαιχνίδια .
Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες επί πληρωμή, όπως το Xbox Live έχουν γίνει σταδιακά ένας πυλώνας της βιομηχανίας παιχνιδιών.
Η Sony χρειάστηκε σχεδόν οκτώ χρόνια μετά την κυκλοφορία του Live για να εισαγάγει μια παράλληλη υπηρεσία για τους ιδιοκτήτες του PlayStation, αλλά το PlayStation Plus έγινε τελικά υποχρεωτικό για το online παιχνίδι με το PlayStation 4.
Η Nintendo, η τελευταία μεταξύ των μεγάλων κατασκευαστών κονσολών, με τις υπηρεσίες Nintendo Switch Online πέρυσι.
Τον Απρίλιο, η Sony ανέφερε ότι υπάρχουν τώρα 36,4 εκατομμύρια συνδρομητές του PlayStation.
Η Microsoft έχει αναφέρει ότι το Live έχει 64 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, αλλά δεν έχει ανακοινώσει πόσοι είναι συνδρομητές Gold.
Η Nintendo δήλωσε πρόσφατα στους μετόχους ότι υπάρχουν 10 εκατομμύρια συνδρομητές Nintendo Switch Online σε λιγότερο από ένα χρόνο μετά την έναρξη της υπηρεσίας, με λιγότερες από 40 εκατομμύρια κονσόλες Switch να έχουν πωληθεί παγκοσμίως.
Ενώ αυτές οι συνδρομές είναι υποχρεωτικές για το online παιχνίδι οι τρεις κατασκευαστές κονσολών προσφέρουν στους συνδρομητές δωρεάν παιχνίδια κάθε μήνα ως πρόσθετο χαρακτηριστικό.
Αν κάποιος διαθέτει και τις τρεις μεγάλες κονσόλες, θα πρέπει να πληρώσει γύρω στα 140 δολάρια ετησίως για να διατηρήσει και τις τρεις συνδρομές.
Το PlayStation Now και το Xbox Game Pass προσφέρουν τεράστιες βιβλιοθήκες παιχνιδιών με μηνιαία αμοιβή.
Η Sony και η Microsoft δεν κρατούν κρυφό ότι τα τέλη συνδρομής και οι πωλήσεις από την ψηφιακή τους αγορά αποτελούν σημαντικές πηγές εσόδων τα τελευταία χρόνια.
Και οι δύο εταιρείες επεκτείνουν τις ψηφιακές υπηρεσίες τους καθώς προετοιμάζονται για την δρομολόγηση νέων κονσολών Xbox και PlayStation το 2020.
Εκτός από το Live Gold και το PS Plus, και οι δύο εταιρείες έχουν επίσης εισαγάγει τις δικές τους υπηρεσίες παιχνιδιών κατά παραγγελία, οι οποίες προσφέρουν στους συνδρομητές μια τεράστια βιβλιοθήκη παιχνιδιών με μηνιαία πληρωμή.
Εισαγόμενη ως υπηρεσία streaming το 2014, το PlayStation Now της Sony κοστίζει 20 δολάρια το μήνα ή 99 δολάρια το χρόνο.
Το Xbox Game Pass της Microsoft κοστίζει $ 10 το μήνα και προσφέρει τα πιο πρόσφατα παιχνίδια, αλλά πρέπει να τα κατεβάσετε εκ των προτέρων.
Οι υπηρεσίες είναι πιο χρήσιμες για τους πιστούς gamers που αναζητούν νέα παιχνίδια.
Οι παίκτες που έχουν πρόσβαση σε έναν ψηφιακό κατάλογο είναι πιθανό να δοκιμάσουν περισσότερα παιχνίδια μόλις ληφθεί μέριμνα για τον περιορισμό του κόστους, σύμφωνα με τον διευθυντή έρευνας της IDC, Lewis Ward.
“Οι έρευνες μας δείχνουν ότι οι χρήστες συνδρομών παιχνιδιών, όπως το Game Pass, τείνουν να πειραματίζονται περισσότερο με τίτλους που διαφορετικά δεν θα έπαιζαν”, δήλωσε ο Ward στο Business Insider.
“Έτσι, το κέρδος για τις εταιρείες είναι ότι οι συνδρομητές είναι πιο πιθανό να δοκιμάσουν το προϊόν τους επειδή είναι« δωρεάν »με τη συνδρομή. Το μειονέκτημα είναι ότι αν δεν τραβήξετε το ενδιαφέρον των χρηστών, είναι πιο πιθανό να σταματήσουν. “
Οι συνδρομές είναι ο τελευταίος τρόπος για τη βιομηχανία να βρει και να δημιουργήσει έσοδα από νέους παίκτες και θα βοηθήσει να μειωθεί το εμπόδιο για την είσοδο για πιθανούς παίκτες.
Καθώς η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών συνεχίζει να αναπτύσσεται, οι εταιρείες θα συνεχίσουν να αναζητούν νέους τρόπους για να αυξήσουν την πίτα και να κερδίσουν έσοδα από νέους πελάτες.
Πολλές συνδρομές παιχνιδιών έχουν έρθει και παρέλθει με τα χρόνια και μερικές από τις τελευταίες σίγουρα έχουν ένα μέλλον αβέβαιο – τελικά, τα βιντεοπαιχνίδια είναι μόνο μια από τις πολλές μορφές ψυχαγωγίας που ανταγωνίζονται για την προσοχή των καταναλωτών.
“Υπάρχουν υπηρεσίες συνδρομής μουσικής, υπηρεσίες συνδρομής βίντεο, συνδρομητικές υπηρεσίες κινηματογράφου, τώρα έχουμε όλες αυτές τις υπηρεσίες συνδρομής παιχνιδιών”, δήλωσε ο Michael Goodman, διευθυντής τηλεόρασης και στρατηγικών media στη Strategy Analytics.
“Υπάρχουν δύο σταθερές στις ζωές των καταναλωτών: ο χρόνος και το χρήμα.”
Αν μη τι άλλο, η σταθερή βελτίωση της τεχνολογίας streaming και οι κινήσεις σε ολόκληρη τη βιομηχανία προς τις βιβλιοθήκες που βασίζονται στις συνδρομές, θα δώσουν στους gamers μεγαλύτερο έλεγχο στον τρόπο με τον οποίο ξοδεύουν τα χρήματά τους και θα μειώσουν το εμπόδιο για την είσοδο των εισερχόμενων παικτών.
Συνδεθείτε παρακάτω
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.