Τα πειράματα της Lego στην προσπάθεια της εταιρίας να ενσωματώσει τεχνολογίες όπως το Amazon Echo, πηγαίνουν πολύ καλύτερα από κάθε προσδοκία, αφού ο κατασκευαστής παιχνιδιών προσπαθεί να επικρατήσει στον ανταγωνισμό μεταξύ των πιο μοντέρνων παιχνιδιών και του ίντερνετ.
Όταν οι πωλήσεις και τα κέρδη της εταιρίας μειώθηκαν για πρώτη φορά σε 13 χρόνια το 2017, η εταιρία ερμήνευσε την πτώση κατά 8% στην παραγωγή “πάρα πολλών” τούβλων. Τώρα, τοποθετεί τα ταπεινά αυτά πλαστικά τουβλάκια στην καρδιά των πειραμάτων με την Amazon μέσα σε μια “επαναφορά” που έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίσει το μέλλον της επιχείρησής.
Δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η Lego ζητά τη βοήθεια του γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Amazon κυριάρχησε στην αγορά παιχνιδιών online. Στις ΗΠΑ αντιπροσωπεύει το 88,9% των online πωλήσεων της Lego το 2017, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων Jumpshot. Και αυτή η ανάπτυξη φαίνεται να συνεχίζεται με έρευνα από την GlobalData προβλέποντας ότι η Amazon θα ξεπεράσει το Argos για να γίνει ο μεγαλύτερος retailer παιχνιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι το 2020.
Ο William Thorogood, ανώτερος διευθυντής καινοτομίας στο Creative Play Lab της Lego, όπου οι ενήλικες ονειρεύονται προϊόντα που θα προσεγγίσουν τη φαντασία των παιδιών, μοιάζει να συμμερίζεται τα αποτελέσματα, αλλά λέει ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα από ό, τι αναμενόταν με αυτά τα πειράματα.
«Προσβλέπουμε να μάθουμε από αυτά και να τα εφαρμόσουμε σε άλλα προιόντα και συναρπαστικές εμπειρίες», προσθέτει.
Φέτος, επίσης, θα κυκλοφορήσουν τούβλα με “ψηφιακή μαγεία”, καθώς εξηγεί ότι οι κατασκευές δεν περιορίζονται στον φυσικό κόσμο, εισάγοντας μια εφαρμογή AR studio που εκμεταλλεύεται την επαυξημένη πραγματικότητα για να αφήσει τα παιδιά να παίξουν με τα ψηφιακά Lego σε πραγματικό περιβάλλον.
Παρά τις επιτυχημένες εισβολές σε βιντεοπαιχνίδια και ταινίες, ο Thorogood είπε ότι τα τουβλάκια εξακολουθούν να είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της Lego και δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να γίνει καθαρά ψηφιακό παιχνίδι σύντομα.
Παρά το οικονομικό εμπόδιο πέρυσι, η Lego εξακολουθεί να απολαμβάνει πολλή αγάπη για το brand από τους καταναλωτές. Πρόσφατα αντικατέστησε τη British Airways ως το κορυφαίο brand για τους καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Για να διατηρηθεί αυτή η δυναμική για την επόμενη γενιά, προσπαθεί να βρει τον καλύτερο τρόπο να προσελκύσει τα νέα μέσα και τις συνήθειες παιχνιδιού των παιδιών, ενισχύοντας την εμπειρία της με το ψηφιακό παιχνίδι και τους εικονικούς κόσμους.
Βασίζεται στην ιδέα του brand ότι σε παγκόσμιο επίπεδο το 47% των παιδιών ξοδεύει πάνω από τρεις ώρες την εβδομάδα με τεχνολογία, αλλά το 72% λέει ότι παίζει περισσότερο πρόσωπο με πρόσωπο τους με τους φίλους τους απ’ ‘οτι με τους φίλους του online. Η Lego προσπαθεί να επιτύχει την ισορροπία μεταξύ των δύο κόσμων – επενδύοντας στη δημιουργία προϊόντων που επιτρέπουν στα παιδιά να κινούνται χωρίς προβλήματα μεταξύ πραγματικών και εικονικών χώρων.
Ορισμένες από τις προσπάθειες της Lego σε αυτόν τον τομέα ήταν πιο εκπαιδευτικές, όπως οι ατμοκίνητες αμαξοστοιχίες Duplo που έχει κατασκευάσει για να διδάξει στα παιδιά πώς να χρησιμοποιούν κώδικα. Στοχεύοντας σε εκείνους μεταξύ δύο και πέντε, το προϊόν βάζει τα παιδιά να τοποθετούν τουβλακια στα κομμάτια των αμαξοστοιχιών που προκαλούν αντιδράσεις στον οδηγό, τόσο σε φυσικό περιβάλλον όσο και στη συνοδευτική εφαρμογή για κινητά.
Στην ερώτηση για το αν η Lego θα μπορούσε να “πιέσει” περισσότερο για το δικό της προιόν, ώστε να φέρει AR και φωνητικές δημιουργίες στη ζωή, ο Thorogood δεν το αποκλείει.
“Αυτός ο χάρτης είναι δύσκολο να προβλεφθεί σε αυτό το σημείο αλλά προσπαθούμε να κατανοήσουμε τον καλύτερο τρόπο με τον οποίο μπορούμε να προσφέρουμε εμπειρίες σε ένα παιδί και στη συνέχεια να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε τους μοχλούς που θα μας οδηγήσουν εκεί – το λογισμικό ή απλά το βασικό τουβλάκι – κάθε εμπειρία είναι διαφορετική και φέρνει μια διαφορετική αξία στο παιχνίδι. “
ή αποκτήστε ετήσια συνδρομή εδώ.